AnthonyBaang

Direktlänk till inlägg 20 september 2015

Min Dagbok, Min Spegel, Min Blogg ♥

Av Anthony - 20 september 2015 17:16


 


  Min Dagbok, Min Spegel, Min Blogg ♥

 

Hej och välkommen till AnthonyBaang.bloggplatsen.se!

 

Välkommen till mitt liv.

 

Livet som 17-årig student på en musikalutbildning i Lund är ofta stressigt. Vardagen präglas av sång, dans och teater, samt alla andra ämnen man tvingas läsa under gymnasietiden. För mig har skolan kommit att bli ett andra hem. En plats där "annorlunda" är okej och där misstag ses som utveckling. På Lunds Dans och Musikalgymnasium finner man också mina närmsta vänner, som gör varje skoldag till någt alldeles speciellt...

 

Jag bor i Malmö tillsammans med mina båda föräldrar och njuter av allt som hör livet till! Shopping och resor är endast ett fåtal av de saker ni finner på min favoritlista.

Ständiga uppdateringar kring min skolgång och fritid, samt bilder, quotes och tips är exempel på saker som lär dyka upp på AnthonyBaang.bloggplatsen.se!

 

Jag är förmodligen inte vad samhället skulle kalla "perfekt" och kanske inte särskilt intressant att läsa om heller. Men jag är åtminsone mig själv!

 

 

Min Dagbok, Min Spegel, Min Blogg

 

 

/ Anthony

 

 

 

 

 

 
 
Alvis

Alvis

20 september 2015 21:55

Hej! Vilken jättegrym och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Anthony

20 september 2015 22:37

Tack så mycket Alva! Dela gärna min blogg på din om du har lust! Lovar att titta in med jämna mellanrum! Kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anthony - 25 september 2015 19:03


        ♥ Helg ♥   Hej bloggläsare! Under flera dagar har vi nu kämpat för att tillslut nå det som vi alla längtat efter så mycket - HELGEN! Sov länge, ät gott och umgås med era vänner!   Min egen fredag spenderar jag...

Av Anthony - 24 september 2015 22:07


          ♥ Mamma ♥   Hej bloggläsare! De senaste dagarna har varit långa, tunga och det känns oehört skönt att fredag väntar runt hörnet. Men just idag har humöret varit på topp, av en rad olika anledningar... Förutom ...

Av Anthony - 24 september 2015 09:05


          ♥ "If you want to make your dreams come true, the first thing to do is wake up..." ♥   ♥ Godmorgon ♥   /Anthony ...

Av Anthony - 23 september 2015 22:14


  Liten blir Stor...♥   Jag tror att vi alla kommer ihåg de många gånger vi fått höra orden "du är för liten". Man var för liten för att åka just DEN karusellen, för att leka med just DEM stora barnen och för liten för att först...

Av Anthony - 23 september 2015 16:37


  ♥ Vänskap ♥     Hej bloggläsare. Idag är ingen bra dag. Jag har hört att man tvunget ska uppleva dem också. Varför? Det vet jag inte. Kanske för att kunna uppskatta och njuta av livet när det är som bäst? Oavsett varfö...

Presentation


Våga Drömma ♥
Våga Misslyckas ♥
Våga Kämpa ♥

En dröm är så mycket mer än vad folk kan se... ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards