AnthonyBaang

Alla inlägg den 24 september 2015

Av Anthony - 24 september 2015 22:07




 


♥ Mamma ♥

 

Hej bloggläsare! De senaste dagarna har varit långa, tunga och det känns oehört skönt att fredag väntar runt hörnet. Men just idag har humöret varit på topp, av en rad olika anledningar...

Förutom att ha dansat i princip hela dagen och varit på hockey så fyller en mycket speciell människa år idag. En människa, som för mig betyder mer än allt guld i världen. Mamma ♥.

 

Mamma, som uppmuntrat mig till att alltid följa mina drömmar...

Mamma, som torkat min tårar när jag inte längre lyckats svälja gråten...

Mamma, som älskar mig för precis den jag är...

 

Min mamma ♥

 

Ibland glömmer vi människor bort att uppskatta det som alltid funnits där. Vi tar "mamma" för givet och kanske skulle vi alla kunna ändra på det. En kram, ett leende, orden "jag älskar dig", är något som mammor i allmänhet får uppleva på tok för sällan...

 

Så därför säger jag: TACK mamma.

TACK för alla de gånger du trott på mig.

TACK för alla de gånger som du tillrättavisat mig.

TACK för att du älskar mig för precis den jag är.

 

Tack för att du finns...

 

♥ Mamma ♥

 


/Anthony

 

Av Anthony - 24 september 2015 09:05






♥ "If you want to make your dreams come true, the first thing to do is wake up..." ♥

 

Godmorgon ♥

 

/Anthony

Presentation


Våga Drömma ♥
Våga Misslyckas ♥
Våga Kämpa ♥

En dröm är så mycket mer än vad folk kan se... ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards