AnthonyBaang

Direktlänk till inlägg 21 september 2015

Skolfotografering - Dagens Outfit ♥

Av Anthony - 21 september 2015 17:49






♥ Skolfotografering - Dagens Outfit ♥


Hej alla bloggläsare! Måndagen 21/9-2015 går mot sitt slut och visst är det härligt att ha påbörjat en ny vecka! Nya möjligheter att utvecklas och stunder som blir till minnen för livet... Idag har jag, tillsammans med resten av klassens stjärnor, genomgått årets skolfotografering och dagens val av outfit ser ni ovan!

 

En hel del stora prov ligger framför mig och jag har idag beslutat mig för att inte låta teori dominera mitt liv. Jag tänker inte sitta uppe sent på natten, läsandes litteraturhistoira och studera ekosystem. Inte heller stressa ihjäl mig för att nå toppbetyg i skolans alla ämnen.

 

Ibland är det bra nog att bara precis vara. Att göra sitt bästa är alltid bra nog. Man kan inte vara bäst på allt, vilket egentligen är ganska skönt och ingenting man bör eftersträva.

 

Missförstå mig nu inte i frågan om att skolan är viktig.

 

Skolan är ett hav av möjligheter och början av den väg vi alla ska vandra. Livets väg.

 

Men när dina kommande veckor tyngs av stora prov, inlämningsuppgifter och redovisningar så kom ihåg att skolan är så mycket mer än de betyg du lämnar med. Skolan kan vara precis så rolig som du vill att den ska vara. Ett andra hem, en avkopplande plats, ett steg i riktning mot ditt livs stora drömmar. En mötesplats för dig och dina närmsta vänner, en plats där du skapar minnen för livet. Minnen som du i framtiden kommer vara glad över att du en gång skapat..

 


Våga älska skolan, det gör jag!

 

/Anthony

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anthony - 25 september 2015 19:03


        ♥ Helg ♥   Hej bloggläsare! Under flera dagar har vi nu kämpat för att tillslut nå det som vi alla längtat efter så mycket - HELGEN! Sov länge, ät gott och umgås med era vänner!   Min egen fredag spenderar jag...

Av Anthony - 24 september 2015 22:07


          ♥ Mamma ♥   Hej bloggläsare! De senaste dagarna har varit långa, tunga och det känns oehört skönt att fredag väntar runt hörnet. Men just idag har humöret varit på topp, av en rad olika anledningar... Förutom ...

Av Anthony - 24 september 2015 09:05


          ♥ "If you want to make your dreams come true, the first thing to do is wake up..." ♥   ♥ Godmorgon ♥   /Anthony ...

Av Anthony - 23 september 2015 22:14


  Liten blir Stor...♥   Jag tror att vi alla kommer ihåg de många gånger vi fått höra orden "du är för liten". Man var för liten för att åka just DEN karusellen, för att leka med just DEM stora barnen och för liten för att först...

Av Anthony - 23 september 2015 16:37


  ♥ Vänskap ♥     Hej bloggläsare. Idag är ingen bra dag. Jag har hört att man tvunget ska uppleva dem också. Varför? Det vet jag inte. Kanske för att kunna uppskatta och njuta av livet när det är som bäst? Oavsett varfö...

Presentation


Våga Drömma ♥
Våga Misslyckas ♥
Våga Kämpa ♥

En dröm är så mycket mer än vad folk kan se... ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards